language 
 

Сети взаимодействия с клиентами

Ehigie, Benjamin Osayawe Correlates of customer loyalty to their bank: a case study in Nigeria (Что коррелирует с лояльностью клиента своему банку? Кейс в Нигерии) // International Journal of Bank Marketing. 2006. Том 24 № 7. С. 494 - 508.

Jonathan Burez, Dirk Van den Poel CRM at a pay-TV company: Using analytical models to reduce customer attrition by targeted marketing for subscription services (CRM в платном телевещании: использование аналитических моделей с целью сокращения оттока клиентов через направленный маркетинг услуг подписки) // Expert Systems with Applications. 2007. Том 32 № 1. С. 277 - 288.

Christopher Meyer and Andre Schwager Understanding customer experience (Понимание опыта клиента) // Harvard Business Review. 2007. Том 85 № 2. С. 116 - 126.

Louvieris, Panos, John Driver and Jan Powell-Perry Managing customer behaviour dynamics in the multi-channel e-business environment: Enhancing customer relationship capital in the global hotel industry (Управление изменением поведения клиента в многоканальной среде электронного бизнеса…) // Journal of Vacation Marketing. 2003. Том 9 № 2. С. 164 - 173.

Zeithaml, Valarie A., Ruth N. Bolton, John Deighton, Timothy L. Keiningham, Katherine N. L Forward-Looking Focus Can Firms Have Adaptive Foresight? (Взгляд вперёд: могут ли фирмы иметь адаптивный взгляд на будущее?) // Journal of Service Research. 2006. Том 9 № 2. С. 168 - 183.

Guilding, Chris, David J. Kennedy, and Lisa McManus Extending the boundaries of customer accounting:applications in the hotel industry (Расширение области учёта клиентов: применение в гостиничной отрасли) // Journal of Hospitality & Tourism Research. 2001. Том 25 № 2. С. 173 - 194.

Tideswell, Carmen, and Elizabeth Fredline Developing and rewarding loyalty to hotels: the guest’s perspective (Развитие гостиницами программ лояльности :взгляд со стороны клиентов) // Journal of Hospitality & Tourism Research. 2004. Том 28 № 2. С. 186 - 208.

Roos, Inger Methods of Investigating Critical Incidents (Методы изучения критических случаев) // Journal of Service Research. 2002. Том 4 № 3. С. 193 - 204.

Ramaseshan B., David Bejou, Subhash C. Jain, Charlotte Mason, and Joseph Pancras Issues and Perspectives in Global Customer Relationship Management (Проблемы и перспективы глобальных систем CRM) // Journal of Service Research. 2006. Том 9 № 2. С. 193 - 207.

Verhoef, Peter C., Philip Hans Franses, and Janny C. Hoekstra The Effect of Relational Constructson Customer Referrals and Number of Services Purchased From a Multiservice Provider: Does Age of Relationship Matter? (Эфекты сарафанного радио и покупка дополнительных услуг у диверсифицированного поставщика: имеет ли значение продолжительность отношений?) // Journal of the Academy of Marketing Science. 2002. Том 30 № 3. С. 202 - 216.

Bansal, Harvir S., P. Gregory Irving, and Shirley F. Taylor A Three-Component Model of Customer Commitment to Service Providers (Трёхкомпонентная модель приверженности клиентов сервис-провайдерам) // Journal of the Academy of Marketing Science. 2004. Том 32 № 3. С. 234 - 250.

Evans, Kenneth R., Todd J. Arnold, and John A. Grant Combining Service and Sales at the Point of Customer Contact A Retail Banking Example (Совмещение обслуживания и прода в точках контакта с клиентом на примере розничных банковских услуг) // Journal of Service Research. 1999. Том 2 № 1. С. 34 - 49.

Varki, Sajeev, and Shirley Wong Consumer Involvement in Relationship Marketing of Services (Вовлечение клиентов в отношенческий маркетинг услуг) // Journal of Service Research. 2003. Том 6 № 1. С. 83 - 91.

Gouthier, Matthias, and Stefan Schmid Customers and customer relationships in service firms: The perspective of the resource-based view (Клиенты и отношения с клиентами фирм в сфере услуг: взгляд с позиций ресурсного подхода) // Marketing Theory. 2003. Том 3 № 1. С. 119 - 143.

Chiou, Jyh-Shen, Cornelia Droge, and Sangphet Hanvanich Does Customer Knowledge Affect How Loyalty Is Formed? (Влияет ли знание клиентов на формирование лояльности?) // Journal of Service Research. 2002. Том 5 № 2. С. 113 - 124.

Lopez, Tarб Burnthorne, and Renйe Gravois Lee Five Principles for Workable Client-Based Projects: Lessons from the Trenches (Пять принципов проведения работоспособных проектов на базе организации-клиента: "уроки с передовой") // Journal of Marketing Education. 2005. Том 27 № 2. С. 172 - 188.

 

Сети и взаимоотношения   
Copyright © 2006, 2ART